Combined ShapeCreated with Sketch.

Protectia datelor colectate de catre compania noastra:

Urmatoarea informare este conceputa pentru a va aduce la cunostinta aspectele cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale si la drepturile dvs. privind aceasta prelucrare in conformitate cu Regulamentul general 2016/679 privind protectia datelor (“GDPR”) si legislatia nationala in vigoare.
În conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, companiile Optim Property Services SRL si LGM Property Advisors SRL sunt responsabile cu prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, astfel cum este descris mai jos.

Scopul si temeiul juridic al prelucrarii:

Prelucrarea se referă la toate operațiunile care pot fi efectuate în legătură cu datele cu caracter personal, cum ar fi colectarea, înregistrarea, stocarea, ajustarea, organizarea, utilizarea, divulgarea, transferul, arhivarea sau ștergerea acestora în conformitate cu legile aplicabile.
Nu folosim datele dvs. personale decât în scopuri legitime de afaceri și respectiv în baza temeiurilor legale de prelucrare prevăzute de legislația aplicabilă în materia protecției datelor, cum ar fi:
– Executarea contractelor la care sunteți parte sau realizarea de demersuri înainte de încheierea contractelor
– Pentru a ne îndeplini interesele legitime de afaceri, în ceea ce privește:
o Furnizarea celor mai potrivite produse, servicii și marketing.
o Imbunătățirea și dezvoltarea produselor și serviciilor noastre.
o Efectuarea proceselor de afaceri, gestiunea internă, financiara și economica și raportarea administrative.
o Soluționarea litigiilor, investigațiilor sau altor tipuri de petiții, solicitări sau plângeri adresate Optim Property Services SRL si LGM Property Advisors SRL.
– Pentru a transmite mesaje de marketing direct, pentru a furniza servicii și oferte personalizate în funcție de consimțământul dumneavoastră prealabil.
– Respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși și îndeplinirea unui interes public.
De asemenea, prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pentru a îmbunătăți experiența de navigare a utilizatorilor site-ului nostru: reținem preferințele utilizatorilor și obiceiurile de navigare cu scopul de a furniza informații relevante pentru vizitele ulterioare ale site-ului; adaptarea site-ului la dispozitivul utilizatorului și soluționarea problemelor pe care dispozitivul utilizatorului le întâmpină atunci când accesează site-ul. (Citeste informatii despre cookies)
Baza legala pentru colectarea si procesarea datelor dumneavoastra pentru fiecare din scopurile mentionate mai sus este:
– contractul de prestari servicii la care dumneavoastra sunteti parte sau cererea dumneavoastra inainte de incheierea unui contract;
– indeplinirea unei obligatii legale;
– interesul legitim al Societatilor pentru a ne permite exercitarea drepturilor prevazute de lege in favoarea noastra, pentru a actiona in justitie contra oricerei activitati ilegale sau care prejudiciaza Societatile, in plus, în masura în care ati fost de acord, consimtamantul dumneavoastra. Prelucrarea datelor cu caracter personal în baza consimtamantului reprezinta un scop aditional prelucrarii datelor personale în vederea executarii contractului la care sunteti parte si nu conditioneaza furnizarea/prestarea serviciilor contractuale.

Categoriile de destinatari catre care se pot divulga datele personale colectate:

Pentru a atinge scopurile mai sus prevazute, utilizam urmatoarele categorii de furnizori de produse si servicii/ imputerniciti :
• autoritatile statului (inclusiv autoritati fiscale);
• contabili, auditori, experti judiciari, avocati sau alti asemenea consilieri externi ai Societatilor sau catre terte persoane care furnizeaza produse si servicii companiei (furnizorii de servicii de paza, de sisteme IT, consultanti financiari)
• furnizorii Societatilor implicati in mod direct/indirect in procesul de marketing si promovare.

Durata pastrarii

Datele Dumneavoastra personale vor fi pastrate de Societati pentru o perioada care nu depaseste perioada necesara pentru a atinge scopurile descrise mai sus si/sau pentru orice alta durata necesara în virtutea obligatiilor legale aplicabile Societatilor.

Drepturile dumneavoastra

Regulamentul confera persoanelor carora li se prelucreaza date personale o serie de drepturi. Astfel, pe lânga drepturile existente în prezent, regasim si dreptul la portabilitatea datelor si pe cel de stergere a datelor. Pe scurt, drepturile pe care le aveti:
Dreptul de a retrage oricând un consimtamânt dat în vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamântul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamântului acordat înainte de retragere, pentru executarea unui contract, in vederea indeplinirii unei obligatii legale sau in scopul urmaririi intereselor noastre legitime.
Dreptul de acces – înseamna ca aveti dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, în caz afirmativ, aveti acces la datele respective si la informatiile privind modalitatea în care sunt prelucrate aceste date.
Dreptul la portabilitatea datelor – se refera la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent de catre noi si care poate fi citit automat, dar si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
Dreptul la opozitie – vizeaza dreptul dumneavoastra de a va opune prelucrarii datelor personale atunci când prelucrarea este necesara pentru îndeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct sau prelucrari efectuate în baza consimtamântului expres, aveti dreptul de a va opune prelucrarii în orice moment.
Dreptul la rectificare – se refera la corectarea, fara întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului în care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
Dreptul la stergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – înseamna ca aveti dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal, fara întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageti consimtamântul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneti prelucrarii si nu exista alte motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
Dreptul la restrictionarea prelucrarii – poate fi exercitat în cazul în care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada necesara verificarii corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar dumneavoastra va opuneti stergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restrictionarea; în cazul în care Societatile Optim Property Services SRL si LGM Property Advisors SRL. nu mai au nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrarii, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instanta; în cazul în care persoana s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp în care se verifica daca drepturile legitime ale operatorului prevaleaza asupra celor ale persoanei respective.
Dreptul de a depune o plangere – plângeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, precum si pentru orice intrebari suplimentare cu privire la aceasta informare sau in legatura cu utilizarea de catre Societati a datelor personale, va rugam sa contactati ofiterul nostru pentru protectia datelor, alegand oricare din modalitatile de comunicare descrise mai jos.
Protejarea datelor dumneavoastra:
Luăm măsuri tehnice și organizatorice pentru a asigura confidențialitatea și integritatea datelor colectate de la dumneavoastra și a modul în care sunt prelucrate.
Facem tot posibilul să protejăm datele dumneavoastra, dar sunt anumite lucruri pe care le puteți face, la rândul dvs.:
• Instalați aplicații antivirus si actualizați-le în mod regulat.
• Nu lăsați echipamentele nesupravegheate.
• Fiți vigilent în mediul online și învățați cum să detectați activitățile neobișnuite, ca de exemplu, o nouă adresă a site-ului web sau e-mailurile de tip phishing prin care vi se solicită informații personale.

Modificari ale prezentei note de informare:

Putem modifica această Notă de informare pentru a respecta orice modificare a legii și/sau pentru a reflecta modul în care afacerea noastră prelucrează datele cu caracter personal. Această versiune a fost creată in luna Martie 2022.

Ne puteti contacta:

• Prin email – la adresa: office@propertylgm.ro,
• Personal sau printr-o cerere trimisa prin posta – la sediul Societatii (Logofatul Luca Stroici nr. 11, Sector 2, Bucuresti);
• Telefonic – la numarul: 0744 333 034

  • Strategie de dezvoltare pentru proiecte noi sau existente
  • Consultanță privind proiectul de amenajare interioară și mixul de chiriași
  • Administrarea contractelor de închiriere
  • Reprezentarea proprietarului și a chiriașilor
  • Raportare financiara si de management
  • Marketing si PR
  • Inchiriere spatii comerciale
  • Consultanță in timpul lucrărilor de construcție în vederea alegerii celor mai bune soluții tehnice și de arhitectură care să permită o administrare eficientă și să asigure investiții viitoare minime
  • Cadastru și apartamententare
  • Predare-primire apartamente și urmărire lucrări amenajare interioară
  • Constituire asociație de proprietari
  • Management operațional
  • Management financiar-contabil
  • Managementul tehnic și al facilităților
  • Urmărirea întregului ciclu de viață al proprietății, sporindu-i potențialul și valoarea.
  • Optimizare costuri, în timpul si ulterior dării în folosință
  • Managementul chiriașilor
  • Management financiar, operațional și tehnic
  • Raportare (bugetarea veniturilor si cheltuielilor, comparația cu rezultatele financiare actuale, situația plăților si incasărilor, a garanțiilor si asigurărilor, raportul operațional si tehnic, reconcilierea anuală a costului serviciilor)
  • Planificarea activităților de marketing si PR si coordonarea executării acestora
  • Audit operațional, financiar si tehnic