Echipa LGM Property Advisors a fost aleasă să coordoneze un proiect de reconsolidare și renovare, care va continua cu oferirea serviciilor de închiriere și administrare pentru o clădire rezidențială situată în zona Piața Națiunilor Unite. Laura Niculescu declară: “Suntem entuziaști să fim implicați într-un astfel de proiect care are ca scop principal creșterea valorii și interesului din partea chiriașilor, precum și integrarea în stilul arhitectural al zonei. Proiectul va începe în luna mai 2022 și este programat a fi gata în trimestrul al doilea din 2023”.

  • Strategie de dezvoltare pentru proiecte noi sau existente
  • Consultanță privind proiectul de amenajare interioară și mixul de chiriași
  • Administrarea contractelor de închiriere
  • Reprezentarea proprietarului și a chiriașilor
  • Raportare financiara si de management
  • Marketing si PR
  • Inchiriere spatii comerciale
  • Consultanță in timpul lucrărilor de construcție în vederea alegerii celor mai bune soluții tehnice și de arhitectură care să permită o administrare eficientă și să asigure investiții viitoare minime
  • Cadastru și apartamententare
  • Predare-primire apartamente și urmărire lucrări amenajare interioară
  • Constituire asociație de proprietari
  • Management operațional
  • Management financiar-contabil
  • Managementul tehnic și al facilităților
  • Urmărirea întregului ciclu de viață al proprietății, sporindu-i potențialul și valoarea.
  • Optimizare costuri, în timpul si ulterior dării în folosință
  • Managementul chiriașilor
  • Management financiar, operațional și tehnic
  • Raportare (bugetarea veniturilor si cheltuielilor, comparația cu rezultatele financiare actuale, situația plăților si incasărilor, a garanțiilor si asigurărilor, raportul operațional si tehnic, reconcilierea anuală a costului serviciilor)
  • Planificarea activităților de marketing si PR si coordonarea executării acestora
  • Audit operațional, financiar si tehnic