Optim Property Services a achiziționat divizia din România a MVGM, companie internațională de gestionare a proprietăților imobiliare.

În urma preluării, denumirea MVGM România a fost schimbată în LGM Property Advisors, compania oferind, alături de Optim Propery Services, servicii de asset si property management pe piața imobiliară din România.

Optim Property Services este deținută de Laura Niculescu, specialist cu experiență de peste 15 ani pe piața de property management, din care cea mai mare parte în cadrul companiei de consultanță imobiliară JLL România, unde a și pus bazele departamentului de property management.

Din portofoliul LGM Property Advisors (fosta MVGM Romania), fac parte proiecte imobiliare din toate segmentele pieței – rezidențial, retail, office.


Laura Niculescu, managing partner Optim Property Services și LGM Property Advisors, declara urmare a achizitiei: ”Experiența pe care am acumulat-o atât ca angajat al uneia dintre cele mai mari companii de consultanță imobiliară, dar și ca antreprenor, m-a ajutat să identific nevoile pe care le au dezvoltatorii pentru a-și administra cât mai eficient proprietățile, dar, în același timp să creez soluții adaptate fiecărei nevoi în parte. Împreună cu o echipă de specialiști în domeniul property management îmi propun să continuăm parteneriatele pe care am reușit să le stabilesc din momentul în care am devenit antreprenor, calitate care îmi oferă mai multă flexibilitate și agilitate, astfel încât să răspundem cât mai bine cerințelor din piață.”

  • Strategie de dezvoltare pentru proiecte noi sau existente
  • Consultanță privind proiectul de amenajare interioară și mixul de chiriași
  • Administrarea contractelor de închiriere
  • Reprezentarea proprietarului și a chiriașilor
  • Raportare financiara si de management
  • Marketing si PR
  • Inchiriere spatii comerciale
  • Consultanță in timpul lucrărilor de construcție în vederea alegerii celor mai bune soluții tehnice și de arhitectură care să permită o administrare eficientă și să asigure investiții viitoare minime
  • Cadastru și apartamententare
  • Predare-primire apartamente și urmărire lucrări amenajare interioară
  • Constituire asociație de proprietari
  • Management operațional
  • Management financiar-contabil
  • Managementul tehnic și al facilităților
  • Urmărirea întregului ciclu de viață al proprietății, sporindu-i potențialul și valoarea.
  • Optimizare costuri, în timpul si ulterior dării în folosință
  • Managementul chiriașilor
  • Management financiar, operațional și tehnic
  • Raportare (bugetarea veniturilor si cheltuielilor, comparația cu rezultatele financiare actuale, situația plăților si incasărilor, a garanțiilor si asigurărilor, raportul operațional si tehnic, reconcilierea anuală a costului serviciilor)
  • Planificarea activităților de marketing si PR si coordonarea executării acestora
  • Audit operațional, financiar si tehnic