Combined ShapeCreated with Sketch.

Profesionistii care vă sunt alături de la Început, și până la finalizarea proiectului

Optim Property Services, deține LGM Property Advisors, ca urmare a achiziției subsidiarei din România a grupului olandez MVGM, companie care furnizează servicii de administrare a proprietăților la nivel European, și care, în anul 2019 a achiziționat divizia de Property & Asset Management a firmei JLL România.

Credem în dezvoltare durabilă, bazată pe calitate. Lucrăm cu investitori cu experiență și cu o echipă de profesioniști care știu să asigure menținerea valorii proprietății și satisfacția clienților.

Misiunea, viziunea și valorile noastre

INOVAŢIE ŞI SUSTENABILITATE

Căutăm să oferim tot timpul soluții eficiente și sustenabile.

CALITATE ȊN TOT CEEA CE FACEM

Ne concentrăm eforturile pe servicii de calitate și grad ȋnalt de satisfacție a clienților.

ÎNTOTDEAUNA FOCALIZAŢI PE REZULTATE

Suntem orientați către rezultat, pentru că acesta este important pentru clienții noştri.

GRIJA FAŢӐ DE ANGAJAŢI ŞI SOCIETATE

Suntem alături de angajații noștri si evoluăm împreună.

  • Strategie de dezvoltare pentru proiecte noi sau existente
  • Consultanță privind proiectul de amenajare interioară și mixul de chiriași
  • Administrarea contractelor de închiriere
  • Reprezentarea proprietarului și a chiriașilor
  • Raportare financiara si de management
  • Marketing si PR
  • Inchiriere spatii comerciale
  • Consultanță in timpul lucrărilor de construcție în vederea alegerii celor mai bune soluții tehnice și de arhitectură care să permită o administrare eficientă și să asigure investiții viitoare minime
  • Cadastru și apartamententare
  • Predare-primire apartamente și urmărire lucrări amenajare interioară
  • Constituire asociație de proprietari
  • Management operațional
  • Management financiar-contabil
  • Managementul tehnic și al facilităților
  • Urmărirea întregului ciclu de viață al proprietății, sporindu-i potențialul și valoarea.
  • Optimizare costuri, în timpul si ulterior dării în folosință
  • Managementul chiriașilor
  • Management financiar, operațional și tehnic
  • Raportare (bugetarea veniturilor si cheltuielilor, comparația cu rezultatele financiare actuale, situația plăților si incasărilor, a garanțiilor si asigurărilor, raportul operațional si tehnic, reconcilierea anuală a costului serviciilor)
  • Planificarea activităților de marketing si PR si coordonarea executării acestora
  • Audit operațional, financiar si tehnic